آدرس

آدرس فعلی سایت koreafan.eu است در صورت بروز هر مشکل آدرس بعدی koreafan.. میباشد .

ساماندهي

انجمن کره فن در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ثبت شد تاپیک

گروه تلگرام انجمن

گروه تلگرامی انجمن برای اطلاع رسانی از مشکلات انجمن و درخواست ها لطفا عضو بشین کلیک کنید



جلوگیری از بداخلاقی با مواد خوراکی غنی از «ویتامین B3»
زمان کنونی: 11-28-2020، 08:52 PM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Ay Sona
آخرین ارسال: Ay Sona
پاسخ 0
بازدید 640

امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
بداخلاقی با مواد «ویتامین غنی خوراکی از جلوگیری b3»

جلوگیری از بداخلاقی با مواد خوراکی غنی از «ویتامین B3»
#1
به گفته متخصصان تغذیه، ویتامین B3 یا نیاسین نقش مهمی در کاهش سطح کلسترول خون و حفظ سطح گلوکز خون ایفا می کند.

مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد


به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، کمبود ویتامین B۳ منجر به بداخلاقی، خستگی، تمرکز ضعیف و اضطراب می شود. از این رو میزان ویتامین B۳ موردنیاز بدن در روز در حدود ۱۴ تا ۱۶ میلی گرم است. شما می توانید با پیروی از رژیم غذایی حاوی مواد خوراکی دارای ویتامین B۳ یا نیاسین که در ادامه اشاره می شود، نیازهای بدن تان را تامین کنید.


بادام زمینی
شما می توانید با خوردن بادام زمینی نیاز روزانه نیاسین خود را تامین کنید. در حدود ۱۰۰ گرم بادام زمینی ۱۲ میلی گرم ویتامین B۳ شما را فراهم کرده و ۹۰ درصد از نیاز روزانه شما را تامین می کند.


مرغ
یک غذای خوشمزه تهیه شده از مرغ می تواند تامین کننده نیاز ویتامین B۳ بدن شما باشد به طوریکه هر ۱۰۰ گرم مرغ حاوی ۱۳.۴ میلی گرم ویتامین B۳ است.

ماهی
ماهی تن یا قزل آلا از جمله غذاهای دریای حاوی مقادیر مورد نیاز ویتامین B۳ بدن هستند. به طوریکه هر ۸۵ گرم ماهی تن پخته شده حاوی ۱۱.۸ میلی گرم و هر ۱۰۰ گرم قزل آلا حاوی ۸ میلی گرم ویتامین B۳ است.

تخمه آفتابگردان
تخمه آفتابگردان در حدود ۵۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین B۳ را تامین می کند به طوریکه هر ۱۰۰ گرم تخمه آفتابگردان حاوی ۸.۳ گرم ویتامین B۳ است.


قارچ
با افزودن هر ۱۰۰ گرم قارچ به رژیم غذای تان، تنها ۵ میلی گرم از نیاز روزانه شما به ویتامین B۳ تامین می شود.


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ۲۰ نکته عجیب درباره مواد خوراکی که تابحال نشنیده بودید miss mg - ELF 2 978 09-28-2016, 09:09 AM
آخرین ارسال: سارا30
  خوراکی‌ها حال شما را خوب یا بد می‌کنند miss mg - ELF 2 620 09-15-2016, 02:33 PM
آخرین ارسال: miss mg - ELF
  جوش صورت و خوراکی های مقصر Ay Sona 0 557 02-03-2016, 10:39 AM
آخرین ارسال: Ay Sona
  پیتزا: مخدری خوراکی Ay Sona 0 517 01-27-2016, 08:10 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  زیبایی زمستانی موها با این مواد غذایی Ay Sona 0 643 01-20-2016, 08:28 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  کمبود این مواد مغذی افسرده تان می کند Ay Sona 0 574 01-20-2016, 08:15 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  7 روش موثر برای جلوگیری از پرخوری !!Maryam!! 1 677 01-20-2016, 01:47 AM
آخرین ارسال: movafagh
  آفت دهان: از این مواد غذایی بپرهیزید Ay Sona 0 635 01-07-2016, 07:52 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  خام این مواد غذایی مفیدتر است Ay Sona 0 557 01-07-2016, 07:46 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  کالری سوزی در خواب با این مواد غذایی Ay Sona 0 548 12-23-2015, 11:48 PM
آخرین ارسال: Ay Sona

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان