اوپــا جـونـگ ڪـی محبوب ترین کاربر انجمن
تنها کسی انتخاب میشود که برترین ارسال کننده روز ، هفته و ماه باشد .

آدرس

آدرس فعلی سایت koreafan.eu است در صورت بروز هر مشکل آدرس بعدی koreafan.. میباشد .

ساماندهي

انجمن کره فن در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ثبت شد تاپیک

گروه تلگرام انجمن

گروه تلگرامی انجمن برای اطلاع رسانی از مشکلات انجمن و درخواست ها لطفا عضو بشین کلیک کنید



حرکات ورزشی برای رفع خستگی!
زمان کنونی: 05-30-2020، 12:40 PM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: rahi
آخرین ارسال: rahi
پاسخ 0
بازدید 353

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
رفع ورزشی حرکات خستگی برای

حرکات ورزشی برای رفع خستگی!
#1
 
چند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
است كه از یك روز كاری سخت و طاقت‌فرسا به منزل رسیده‌اید و آنقدر در عضلات خود احساس خستگی می‌كنید كه تا به حال آن را تجربه نكرده بودید.
البته این روز‌ها دیگر این احساس به یك روز و دو روز خلاصه نمی‌شود و شاید در طول هفته این خستگی مفرط از كار روزانه همراه شما باشد.
نگران این موضوع نباشید. ما به شما چند حركت ساده را آموزش می‌دهیم تا در مدت كوتاهی، خستگی كار روزانه را از تن به در ببرید.

حرکات ورزشی
حركت اول:
یكی از نكات جالب در این تمرین ورزشی، نیاز نداشتن نسبت به گرم كردن بدن است. شما می‌توانید در هر حالتی تمرین را شروع كنید. مطابق شكل یك، ابتدا دراز بكشید. پاها را تا آنجا كه در شكل نشان داده شده بالا بیاورید. سعی كنید در جلسات ابتدایی خیلی به خودتان فشار نیاورید. این حركت را 15 مرتبه و در یك ست (مرحله) اجرا كنید.
 
حركت دوم:
مطابق شكل دوم قرار بگیرید و سعی كنیدخود را به عقب بكشید، تا جایی كه به عضلات كمر فشار زیادی وارد نشود. این حركت به میزان بسیار زیادی، خستگی عضلات كمر را برطرف می‌كند. 10 مرتبه و در یك ست این حركت را انجام دهید.
 
حركت سوم:
مطابق شكل قرار بگیرید. سپس تا جایی‌كه قدرت دارید، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود را مطابق شكل بالا بیاورید. انجام این حركت كمی مشكل است، لذا خود را در جلسات ابتدایی خسته نكنید. این حركت را 10 مرتبه و در یك ست اجرا كنید.
 
 
 
حركت چهارم
حركت بسیار منحصر به فردی در برطرف كردن خستگی روزانه عضلات به خصوص عضلات كمر است. مطابق شكل به روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دراز بکشید و حركت را اجرا كنید. تا حد امكان آن را 15 مرتبه و در 3 ست انجام دهید.
 
 
 
[size=10pt]منبع : tebyan.net[/size]
junho of 2pm
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین ورزش ها برای بیمارانی که سکته کرده اند rahi 0 386 10-18-2014, 10:52 AM
آخرین ارسال: rahi
  20 ورزش مفید برای درد شانه rahi 1 470 10-18-2014, 10:52 AM
آخرین ارسال: rahi
  چه ورزشی برای کاهش فشار خون؟ rahi 0 398 10-18-2014, 10:50 AM
آخرین ارسال: rahi
  علایم خستگی مفرط عضله کدام است؟ rahi 0 365 10-18-2014, 10:50 AM
آخرین ارسال: rahi
  فواید ورزش برای کودک چاق-انجمن koreafan rahi 0 457 07-13-2014, 01:20 AM
آخرین ارسال: rahi
  تمرین‌های ورزشی مشکوک، مضر و ممنوع!-انجمن koreafan rahi 0 285 07-13-2014, 01:04 AM
آخرین ارسال: rahi
  تمرین ورزش برای تقویت قلب-انجمن koreafan rahi 0 397 07-11-2014, 11:53 PM
آخرین ارسال: rahi
  اقدامات اولیه در آسیب های ورزشی-انجمن koreafan rahi 0 348 07-11-2014, 11:53 PM
آخرین ارسال: rahi
  تمرینات شل کننده ( تن آرامی ) برای کاهش استرس-انجمن koreafan rahi 0 333 07-11-2014, 11:49 PM
آخرین ارسال: rahi
  ۶ راه برای کاهش درد کمر-انجمن koreafan rahi 0 286 07-11-2014, 11:45 PM
آخرین ارسال: rahi

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان