آدرس

آدرس فعلی سایت koreafan.eu است در صورت بروز هر مشکل آدرس بعدی koreafan.. میباشد .

ساماندهي

انجمن کره فن در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ثبت شد تاپیک

گروه تلگرام انجمن

گروه تلگرامی انجمن برای اطلاع رسانی از مشکلات انجمن و درخواست ها لطفا عضو بشین کلیک کنید



راه اندازی سامانه اطلاع از سیم کارت های ثبت شده تا پایان شهریور ماه
زمان کنونی: 09-23-2020، 05:29 AM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: !!Maryam!!
آخرین ارسال: !!Maryam!!
پاسخ 1
بازدید 451

امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
کارت ماه پایان ثبت اطلاع سامانه های اندازی شده شهریور از سیم راه تا

راه اندازی سامانه اطلاع از سیم کارت های ثبت شده تا پایان شهریور ماه
#1
Tongue 
نقل قول:
راه اندازی سامانه اطلاع از سیم کارتهای ثبت شده تا پایان شهریور ماه
معاون وزیر ارتباطات گفت: مشترکان تلفن همراه از پایان شهریور می توانند با ورود کد ملی از تعداد سیم‌ کارت‌های ثبت شده به نام خود مطلع شوند.

مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد

علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ساماندهی سیم کارت‌های بی هویت و راه اندازی سامانه ثبت تعداد سیم کارت‌ها اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از اطلاعات مشترکان با ثبت سیم کارت و جلوگیری از قاچاق مکالمه، سامانه‌ای جهت اطلاع رسانی تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام افراد که مرحله آزمایشی را طی کرده تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افراد با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی خود می توانند از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام خود در اپراتورهای مختلف مطلع شوند.

عمیدیان به روند ساماندهی سیم کارت‌های بی هویت اشاره کرد و گفت: مرحله اول ساماندهی مربوط به سیم کارت‌هایی بود که بدون کدملی واگذاری شده بودند که در این مرحله  با همکاری اپراتورها، افراد دارای بی هویت شناسایی و بدین ترتیب تمام سیم کارت‌ها دارای کد ملی شدند و سامانه اطلاع از سیم کارت‌های ثبت شده نیز به منظور جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات مشترکان و در راستای ساماندهی سیم کارت‌ها انجام می شود.
آواتارهای کمیته فرهنگ شهروندی : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
نویسنده :!!Maryam!!   آفلاین
#2
حدود نیم میلیون مشترک سیم‌کارت خود را استعلام کرده‌اند
 سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: از زمان راه‌اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار، ۹۴۸ هزار و ۷۲۰ نفر مشترک تلفن همراه به این سامانه مراجعه کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسین فلاح جوشقانی افزود: از میان مراجعه‌کنندگان ۵۴۹ هزار و ۶۶۱ نفر تعداد سیم‌کارت‌های متعلق به خود را استعلام کرده‌اند که ۳۶۰ هزار و ۲۹ استعلام پاسخ داده شده و ۱۷۲ هزار و ۲۰۸ استعلام به دلیل مغایرت کد ملی ارائه شده با شماره تلفن همراه ثبت شده رد شده است.

مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد

وی با اشاره به اینکه سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار به منظور ساماندهی سیم‌کارتهای با هویت نامشخص راه‌اندازی شده است، گفت: از آنجا که پیامدها و مسئولیتهای ناشی از سوء استفاده از سیم‌کارت صرفاً به عهده استفاده‌کننده از سیم‌کارت نبوده، بلکه بر عهده مشترکی است که سیم‌کارت به نام وی ثبت شده است، مشترکین می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس cra.ir در بخش خدمات الکترونیک و یا در آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه کرده و از تعداد سیم‌کارتهائی که با کد ملی آنان ثبت شده، مطلع شوند.

فلاح افزود: مشترکین تلفن همراه هر کدام از اپراتورها باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات درخواستی در سامانه، پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود که تعداد سیم‌کارتهای ثبت شده با کد ملی متقاضی در  هر اپراتور تلفن همراه در این پیامک درج شده است.

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره نحوه تعیین وضعیت سیم‌کارتهائی که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد اظهار کرد: این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیم‌کارتهای ثبت شده به نام آنان، برای غیرفعال کردن و یا تعیین تکلیف آن باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کنند.

فلاح با اشاره به اینکه غیرفعال کردن خطوطی که بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده، رایگان است، تصریح کرد: اگر درصورت مراجعه مشترکین به دفاتر امور مشترکین اپراتورها، هزینه‌ای بابت این خدمت مطالبه شود، مشترکین می‌توانند با تماس و یا مراجعه به سامانه پاسخگوئی به شکایات (۱۹۵)، موضوع را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منعکس کنند.

وی افزود: همچنین مشترکان درصورت بروز مشکل در حین استفاده از سامانه می‌توانند موارد مورد نظر و یا سوالات خود را به پست الکترونیکی mobilecount@cra.ir ارسال کرده و راهنمائی و پاسخ لازم را دریافت کنند.
آواتارهای کمیته فرهنگ شهروندی : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد



پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان