Agent3-01 محبوب ترین کاربر انجمن
تنها کسی انتخاب میشود که برترین ارسال کننده روز ، هفته و ماه باشد .

آدرس

آدرس فعلی سایت koreafan.eu است در صورت بروز هر مشکل آدرس بعدی koreafan.. میباشد .

ساماندهي

انجمن کره فن در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ثبت شد تاپیک

گروه تلگرام انجمن

گروه تلگرامی انجمن برای اطلاع رسانی از مشکلات انجمن و درخواست ها لطفا عضو بشین کلیک کنید



فواید ورزش برای کودک چاق-انجمن koreafan
زمان کنونی: 08-06-2020، 10:38 PM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: rahi
آخرین ارسال: rahi
پاسخ 0
بازدید 505

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
فواید چاق ورزش کودک انجمن koreafan برای

فواید ورزش برای کودک چاق-انجمن koreafan
#1
 
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
 
تحقیقات نشان داده است که کودکان، فعال بودن را از والدین خود یاد می گیرند؛ برای مثال اگر شما همراه کودکتان بیرون بروید و به جای اتوبوس یا تاکسی، پیاده روی کنید و به کودک بگویید" امروز چه روز خوبی است، خستگی از تنم بیرون رفت، چقدر خوب است پیاده روی". به این وسیله به کودک خود یکی از آسان ترین روش ها را برای حفظ سلامتی آموزش داده اید و او را به پیاده روی علاقمند کرده اید. روز بعد هرگاه بگویید، خسته هستم. کودکتان می گوید: برویم پیاده روی!
 
 
کودکان احتیاج به ورزش سخت برای حفظ تناسب اندام ندارند. آنها بازی کردن را بیشتر دوست دارند. بهتر است با آنها به پارک یا باغ وحش روید، به آنها دوچرخه سواری ، شنا، تنیس و غیره را یاد دهید و بگذارید کودک با بچه ها بازی کند. این بازی ها برای تناسب اندم کودک مفید است. برای تعادل وزن کودک تنها غذای سالم خوردن کافی نیست، بلکه در کنار آن، ورزش کردن نیز نقش مهمی را بازی می کند.
 
 
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
 
 
تغییر در غذای کودک و ورزش کردن، به معنای تغییر در غذای خودمان و فعال بودن می باشد. اگر شما غذای سالم مصرف کنید و به ورزش کردن عادت کنید، بچه شما هم همین کارها را یاد می گیرد و انجام می دهد. سعی کنید مربی خوبی برای کودکانتان باشید.
 
 
 
غذاهای چرب را از غذای روزانه کودک دور کنید و به جای آن غذاهای انرژی زا و پر از کربوهیدرات به کودک خود بدهید، از قبیل: نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی.
 
 
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
 
 
غذای کودک باید متنوع باشد و همه گروه های غذایی را شامل شود. گروه های غذایی شامل: کربوهیدرات ها، میوه جات سبزیجات، گوشت ها و لبنیات و مقدار کمی روغن می باشد.
 
 
 
 
 
روی میز به جای شیرینی و شکلات و غیره که برای بدن مضر است، آجیل، مغزها، میوه و میوه خشک بگذارید تا کودک هرگاه احساس گرسنگی کرد از این مواد غذایی مصرف کند.چیپس، پفک، نوشابه و به طور کلی غذاهایی که ارزش غذایی ندارند را در خانه نگه داری نکنید. اگر اینها در خانه نباشد، هم کودک و هم شما نمی توانید مصرف کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
غذاهای سالم درست کنید و همه با هم سر سفره غذا حاضر باشید.اگر شما غذای حاضری می خواهید بخورید، بگردید دنبال آن غذایی که ارزش تغذیه ای بیشتری دارد.اگر کودک شما غذای سالم نمی خورد، به هیچ عنوان ناراحت و نگران نباشید، باید به کودک فرصت دهیم تا خودش به سمت غذای سالم بیاید.از غذا به عنوان جایزه برای اصلاح رفتار کودک استفاده نکنید.
 
 
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
 
 
 
 
 
کنترل در غذا خوردن کودک نکنید. بگذارید خود کودک هرچقدر میل دارد بخورد.کودکانی که از خوردن میوه جات و سبزیجات پرهیز می کنند، ویتامین C لازم را دریافت نخواهند کرد. ویتامین C تقویت سیستم ایمنی و عملکرد بهتر مغز و حفاظت پوست را بر عهده دارد.
 
 
 
 
 
 
 
یکی از مهم ترین کمبودها در رژیم غذایی کودکان، کمبود اسید چرب ضروری امگا 3 می باشد. اسیدهای چرب برای سیستم عصبی و عملکرد مغز ، لازم می باشد.امگا 3 در دانه ها و روغن های ماهی یافت می شود.کلسیم و منیزیوم، که دارای اهمیت فوق العاده زیادی در سلامت استخوان، سیستم عصبی و عضلانی می باشند.
 
 
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
 
 
این نکته را نباید فراموش کرد که:
 
(ما معلم خوبی برای فرزندانمان هستیم و باید سالم غذاخوردن را به آنها یاد دهیم.)
 
 


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین ورزش ها برای بیمارانی که سکته کرده اند rahi 0 445 10-18-2014, 10:52 AM
آخرین ارسال: rahi
  20 ورزش مفید برای درد شانه rahi 1 516 10-18-2014, 10:52 AM
آخرین ارسال: rahi
  چه ورزشی برای کاهش فشار خون؟ rahi 0 450 10-18-2014, 10:50 AM
آخرین ارسال: rahi
  ورزش چگونه باعث افزايش تحمل درد مي شود؟ ❣khatereh❣ 0 509 08-20-2014, 04:15 PM
آخرین ارسال: ❣khatereh❣
  شرایط ورزش دردیابتی ها rahi 0 437 07-27-2014, 11:28 PM
آخرین ارسال: rahi
  خانم های خانه داری که ورزش نمی کنند بخوانند rahi 0 502 07-27-2014, 11:27 PM
آخرین ارسال: rahi
  کاهش درد و تناسب اندام با ورزش شنا rahi 0 460 07-27-2014, 11:23 PM
آخرین ارسال: rahi
  ورزش در گرما‌اشتها را کم مي‌کند rahi 0 532 07-21-2014, 10:35 PM
آخرین ارسال: rahi
  حرکات ورزشی برای رفع خستگی! rahi 0 385 07-21-2014, 10:33 PM
آخرین ارسال: rahi
  کوهنوردی و تقویت جسم و روح-انجمن koreafan rahi 0 480 07-13-2014, 01:35 AM
آخرین ارسال: rahi

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان