11-05-2014, 12:00 AM
دیجیتایمز، رسانهی آسیایی نزدیک به کارخانههای تولید کنندهی آسیایی، با انتشار گزارشی خبر از افزایش سایز نسل بعدی سرفیسپرو مایکروسافت داده است. بخش بزرگی از خریداران سرفیسپرو را افرادی تشکیل میدهند که این تبلت را برای امور اداری مورد استفاده قرار میدهند. مایکروسافت با عرضهی سرفیسپرو ۳ به بازار موفقیت خوبی را کسب کرد، بطوریکه ردموندیها با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
، افزایشی ۱۲۷ درصدی را در درآمد این حوزه ثبت کردند. بهنظر میرسد این افزایش درآمد بزرگترین مشوق مایکروسافت برای بالا بردن سایز تبلت خود است.
با توجه به افزایش فروش رخ داده پس از عرضهی سرفیسپرو ۳ مایکروسافت به بازار، منابع آگاه به دیجیتایمز گزارش دادهاند که این کمپانی درصدد بالا بردن سایز تبلت خود و عرضهی آن در سایز ۱۳ تا ۱۴ اینچ است. این سیاست در جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان در حوزهی تجارت است، البته این گزارش ایدهی افزایش سایز نسل بعدی سرفیس را یک طرح خام عنوان کرده و آن را سیاست قطعی ردموندیها نمیداند.
ساعاتی پیش نیز گزارشی دیگر با مضمون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منتشر شد. این گزارش نیز سخن از تغییر سیاست اپل و تمایل کاربران به سمت خرید گجتهایی با صفحهی نمایش بزرگتر به میان آورده بود.
IDC، گارتنر و سایر موسسات تحلیلی، سهم تبلتهای ویندوزی از بازار جهانی در سهماههی دوم سال ۲۰۱۴ را در حدود ۳ درصد گزارش کردهاند.
، افزایشی ۱۲۷ درصدی را در درآمد این حوزه ثبت کردند. بهنظر میرسد این افزایش درآمد بزرگترین مشوق مایکروسافت برای بالا بردن سایز تبلت خود است.
با توجه به افزایش فروش رخ داده پس از عرضهی سرفیسپرو ۳ مایکروسافت به بازار، منابع آگاه به دیجیتایمز گزارش دادهاند که این کمپانی درصدد بالا بردن سایز تبلت خود و عرضهی آن در سایز ۱۳ تا ۱۴ اینچ است. این سیاست در جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان در حوزهی تجارت است، البته این گزارش ایدهی افزایش سایز نسل بعدی سرفیس را یک طرح خام عنوان کرده و آن را سیاست قطعی ردموندیها نمیداند.
ساعاتی پیش نیز گزارشی دیگر با مضمون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منتشر شد. این گزارش نیز سخن از تغییر سیاست اپل و تمایل کاربران به سمت خرید گجتهایی با صفحهی نمایش بزرگتر به میان آورده بود.
IDC، گارتنر و سایر موسسات تحلیلی، سهم تبلتهای ویندوزی از بازار جهانی در سهماههی دوم سال ۲۰۱۴ را در حدود ۳ درصد گزارش کردهاند.