Agent3-01 محبوب ترین کاربر انجمن
تنها کسی انتخاب میشود که برترین ارسال کننده روز ، هفته و ماه باشد .

آدرس

آدرس فعلی سایت koreafan.eu است در صورت بروز هر مشکل آدرس بعدی koreafan.. میباشد .

ساماندهي

انجمن کره فن در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ثبت شد تاپیک

گروه تلگرام انجمن

گروه تلگرامی انجمن برای اطلاع رسانی از مشکلات انجمن و درخواست ها لطفا عضو بشین کلیک کنید



چی بخوریم که تخت بخوابیم؟!-انجمن koreafan
زمان کنونی: 02-20-2020، 08:43 PM
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Autumn Lady
آخرین ارسال: Autumn Lady
پاسخ 0
بازدید 400

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
بخوابیم؟ چی بخوریم تخت که انجمن koreafan

چی بخوریم که تخت بخوابیم؟!-انجمن koreafan
#1
مهمان نميتواند عکس هاروببيند براي ثبت نام اينجا کليک کنيد
خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت دهید. این کار را می‌توانید با مقدار کافی خواب انجام دهید. اما زمانی که خواب خوبی نداشته باشید، قطعا سرحال و با انرژی هم نخواهید بود.
به گزارش برترین ها ، زمان‌هایی هست که به هر دلیلی نمی‌توانید به خوابی عمیق فرو بروید. در این مطلب با ۹ غذایی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کنند تا خوابی عمیق پیدا کنید.
۱. ماست
بدن ما نیازمندی‌اش به کلسیم را از محصولات لبنی تامین می‌کند. ماست هم که از شیر ساخته می‌شود، به بدن ما کلسیم می‌رساند. اگر شما کمبود کلسیم داشته باشید، ممکن است در عمیق خوابیدن با مشکل مواجه شوید. بنابراین اگر به اندازه‌ی کافی کلسیم مصرف نمایید، به بهبود کیفیت خوابتان کمک خواهد شد.
۲. موز
موز سرشار از پتاسیم و منبع غنی ویتامین B6 است. بنابراین با خوردن موز به تولید هورمونی بنام ملاتونین کمک خواهید کرد. هورمونی که بر کیفیت خواب شما تاثیر مثبت دارد.
۳. نخود
نخود هم منبعی عالی برای ویتامین B6 است که به تولید ملاتونین کمک می‌کند. پس خوردن نخود هم در کسب یک خواب راحت و عمیق تاثیر گزار است.
با ما تبلیغ کنید
۴. ماهی
ماهی‌هایی همچون تون، سالمون و هالیبوت، منابع خوبی از ویتامین B6 هستند. این ویتامین نیز به تولید ملاتونین و نهایتا به بهبود خوابتان کمک خواهد کرد.
۵. شیر گرم، قبل از خواب
شیر، سرشار از کلسیم و مواد معدنی مهم دیگری است که تاثیری آرامش بخش دارند. شیر گرم بهمراه زردچوبه، شکر، و کمی هم میوه‌ی خشک، به سیستم بدن شما آرامش داده و کمک می‌کند تا خواب خوبی داشته باشید.
۶. برنج
غذاهایی که سرشار از کربوهیدرات هستند هم به بهتر خوابیدن کمک می‌کنند. مصرف برنج باعث خواهد شد تا بدنتان مقدار زیادی انسولین ترشح کرده و نتیجتا خوابالو شود.
۷. آب گیلاس ترش
به افراد زیادی که از بی خوابی معمولی تا انواع مزمن آن رنج می‌برند، توصیه می‌شود که آب گیلاس ترش بخورند. این آبمیوه مقدار زیادی ملاتونین تولید کرده و باعث خواب شبانه‌ی آرامی خواهد شد.
۸. محصولات گندم
گندم کامل، انواع نان سفید و حتی ماءالشعیرها سرشار از منیزیم هستند. منیزیم درون بدن کمک می‌کند تا بهتر بخوابید و خوابی بی‌وقفه داشته باشید.
۹. انواع کلم
سبزیجاتی که برگشان سبز است، مانند کلم، مشابه شیر و محصولات لبنی دیگر، غنی از کلسیم هستند. مصرف این سبزیجات سطح کلسیم بدنتان را افزایش داده و کمک می‌کند تا سیکل خواب سالمی داشته باشید.


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چقدر گوشت بخوریم تا سالم بمانیم؟ Ay Sona 0 275 10-03-2015, 10:42 PM
آخرین ارسال: Ay Sona
  چه بخوریم تا عینکی نشویم ؟ ..::Baharmast::.. 0 259 10-21-2014, 12:09 AM
آخرین ارسال: ..::Baharmast::..
  چرا باید تخم‌مرغ بخوریم؟ ..::Baharmast::.. 0 254 10-20-2014, 11:45 PM
آخرین ارسال: ..::Baharmast::..
  برای خستگی پاییزه چه بخوریم ؟ ..::Baharmast::.. 0 311 10-17-2014, 01:27 AM
آخرین ارسال: ..::Baharmast::..
Rainbow خواص برخی از میو هها و سبزیجات و حبوبات-انجمن koreafan yalda73 1 378 07-21-2014, 11:57 PM
آخرین ارسال: آرامش
  روزه چاقتان نکند-انجمن koreafan ..::QueeN::.. 0 321 07-16-2014, 02:34 PM
آخرین ارسال: ..::QueeN::..
  لیست مواد غذایی با کالری صفر-انجمن koreafan سعید 0 412 07-13-2014, 06:53 PM
آخرین ارسال: سعید

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

MyBB SQL Error

MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './koreafan_ZnvhsUg/mybb_threadviews.MYI' (errno: 2 "No such file or directory")
Query:
INSERT INTO mybb_threadviews (tid) VALUES('1287')